Fem funderingar

-Varför gör man hårt toapapper? Ni vet det pappret som är typ grått och skittunt? Varför?!
-Varför är konsistensen på bananer så sliskig? Skulle det inte vara så mjukt o kletigt skulle det vara godare.
-Varför finns äckligt sköljmedel? Ni vet sånt som gör att kläderna luktar FÖR MYCKET, liksom parfym x10000
-Varför segar mitt Adobe Premiere Pro? En sak jag stört mig på hela dagen
-Varför skapar folk rykten om orelevanta saker? Hittar på rykten hipp som happ och sprider dem, like come on, sanningen kommer ändå fram. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!