Disney

Godmorgon! Jag klev upp för ca en timme sedan och min söta brorsson Mischa ligger fortfarande och sover den tjockisen ... Jag har bestämt att jag ska kolla på alla mina favoritfilmer från Disney som jag kollade på när jag var liten. Jag vet exakt inte hur många det är men kan skriva alla sen. Och jag vill kolla på dem på engelska med svensk text (eller utan) men hittar hittills bara med svenskt tal.  Men vi får helt enkelt hoppas på det bästa ;) Megashare verkar ha alla så blir nog att kolla där! Annars så kanske jag och Mischa tar en promenad till nya McDonalds där Madde ska jobba idag, sen kanske vi drar till Willys en sväng då jag vill ha cashewnötter och Strawberry Cupcake grönt te. Vi märker helt enkelt, vi får se hur mycket tid bloggen får också ikväll. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!