Tystas ner

Godmorgon! <3 
Anledningen till att det ekat tomt på bloggen sedan söndag natt är simpel, vi har inte hittat tid! Jag sov hos Dimitra måndag natt och på tisdag klev vi upp redan klockan sex efter tre timmars sömn för att fixa oss. Igår hade nämligen ITGU halloween och vi körde på häftiga sminkningar med latex och blod! Gick runt som clown fram till ca klockan åtta igår kväll, alltså hade jag gått runt 14 timmar med folks blickar på mig. Tog bort all sminkning och latex innan jag åt en sen middag, tog en dusch och sov som barnet redan klockan elva! Kan säga att det var riktigt skönt! Idag kör jag på osminkat och mysiga kläder i skolan, för variationens skull ! Får se hur mycket jag bloggar, är rätt trött <3 kramar E 

När jag tvättade bort smink igår! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!