Tråkigt? JA

Vad har du på dig?

Underkläder och Hoodie 

 

Hur mår du?

Mår illa och är trött


Vad önskar du just nu?

Att jag klarar av att kliva upp imorgon när jag behöver och göra allt som ska göras  

Vad ska du göra imorgon?

Plugga, fixa inför skolan, sy och sova

 

Vad skrattade du senast åt?
En snapchat

 

Vad grät du senast åt?
Story of my life videon <3 

 

Senaste köp?

Skor  

Vem sov du senast med?
Dimitra 

 

Senast sedda film?
The mortal instruments

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Dimitra!

 

Senast 3 inkomna sms?
"<3" " "Breath med Jessie J" "DT"

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"<3"

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Ingen aning.. Dimitra? 

 

Vart vill du åka just nu?
Nåt varmt, utan några bekymmer

 
Nästa planerade resor?
Ingen 

Dagens bästa.

När jag och Dimitra åt våra sista Pop-Tarts och kollade på 101 Dalmatiner

 

 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!