The Marshall Matters LP2

Eminem har släppt en platta, förra tisdagen och jag missade det totalt.. Men nu så, nu ska jag ta mig tiden och lyssna igenom den! Sist han släppte en platta va 2010 och det var ju Recovery, minns att jag var helt besatt av den då.. Så nu har nya plattan något att leva upp till! Spännande ;) 
 
På tal om något helt annat, kollade någon på The EMA's ? Jag kollade halvt då jag låg i sängen med feber och no biggie kanske men Eminem kammade ju hem Best HipHop och det tycker jag helt klart att han var värd! Tycker också om att Justin kammade hem Best Male för 4 året i rad! Like, HELL TO THE F***ING YEAH! :D Sen älskar jag att Tokio Hotel fått Biggest Fans, Green Day Best Rock och Macklemore & Ryan Lewis som Best New! Sen tycker jag One Direction var värda Best Pop för Justin känns inte längre alltid som Pop för mig... Han har en blandad stil men han är inte Pop rakt igenom som jag tycker att One Direction är! Så jag är nöjd med årets EMA's! 
 
Men nu ska jag lyssna på lektion och senare lyssna på The Marshall Matters LP2 vilket jag tycker alla borde göra ! :) 
 
 
 
Klicka på bilden för att komma till albumet på Spotify <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!