Status: Sjuk

Nu så här på kvällskvisten ska jag göra lite olika arbeten i olika ämnen, dessutom ska jag skriva ett låååångt brev till Försäkringskassan om vad det ena eller det andra är och varför. I bakgrunden ska jag nog ha någon film och sitta i min gosiga säng. Mår fortfarande dåligt, därav "Status: Sjuk" Var en sväng idag med bror och mamma men det blev inget bra utav det även om jag fick lite mat jag vill ha hemma.. Blivit besatt av smält ost i alla former (alla SMÄLTA former) så ska äta toast imorgon på morgonen, så det så! <3 
 
Blir hemma imorgon också, bara för att bli ordentligt frisk, sen blir det skola på onsdag! Saknar alla människor och alla kramar och all gemenskap och allt annat roligt! Dessutom är det dans och KU på onsdag så jag älskar onsdagar! Imorgon blir jag hemma och kanske en sväng på ryskan då jag måste fixa med närvaron.. Annars kommer jag bli utan betyg i det o de är aldrig bra ! 
 
 
Fick en B&J:s av pappa idag också, för att jag var sjuk.. eller jag fick två men har ätit en halv <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!