Nobody sees, nobody knows

Ingen förstår nog riktigt hur jag mår, och när inte ens jag förstår det själv då har det gått för långt. Idag var det första gången ett flertal personer som frågat om något har hänt. Men vet ni vad? Inget har hänt, och det är ju sanningen. Jag är bara ett steg ifrån väggen som jag kan gå in i vilken sekund som helst. Och det som är ännu värre är att det finns två grejer som får mig att må bra, men en av dem grejerna är en gång i veckan och det är KU. Den andra grejen, de ni, hör och häpna är skolan MEN det är även en del av den som får mig att må som jag mår. Ena delen av skolan är vännerna och umänget och jag ljuger om jag säger att jag inte trivs eller inte har kul i skolan för det har jag men den andra delen, själva plugg/läx/prov delen får mig inte att må bra. Jag sover dåligt om nätterna, oroar mig jämnt över om jag kommer hinna med allt och det resulterar i en massa. 
 
Vart jag vill komma med dethär? Lyssna på din kropp när den säger ifrån, säger hjärnan stopp då är det stopp och inget "sakta ner farten" för stopp betyder stopp och inget annat. Och då undrar någon jäkel säkert "Men vafan bloggar du för? Du skulle ju ta en "recovery" från bloggen?" men du din lilla sluge fan, jag bloggar för att jag trivs med min blogg. Det är enda sättet för mig att få skriva av mig just nu och jag vet att jag får mig själv att må bättre. 
 
Nu ska jag byta ämne, har mått piss hela dagen och hoppas att jag kan vända på det. Imorgon går jag 10:20-14:10 vilket är riktigt skönt. Sedan ska jag på stan och utföra några ärenden innan jag beger mig hem och sover. Planerna för veckan har ändrats lite allt eftersom och det är väl skönt men samtidigt kan det döda mig lite men jag känner att jag fått liiiite krafter efter att ha omringats av personer jag tycker om och trivs med. 
 
Hur som haver, jag ska strax gå och duscha och lägga mig för att kunna vakna imorgon ! 
 
Godnatt <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!