Little black dress

Hej alla sötisar som kikat in här fast uppdateringen varit låg! 
När Dimitra åkte härifrån vid tre så började jag fixa mig för att vid halv sex röra mig hem till Asal där vi friade henne då hon fyller år idag! Hade det rätt så kul faktiskt med alla hennes SMIP klasskompisar! Kom hem för drygt en timme sedan, har precis tagit en dusch och ska strax slänga mig i sängen och sova så jag är pigg och glad imorgon då vi har konfaträff i Läby! :) Imorgon kväll kommer jag plugga så får se när jag uppdaterar, challengena kommer förmodligen också imorgon ! 
 
Godnatt <3 
Från idag när jag skulle till Asal <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!