Isabel Marant Pour H&M

Hej hej hej ! 
Idag har jag haft fullt upp och ska strax lägga mig. Natten till idag spenderade jag i Dimitras säng och när jag är i mitt andra hem tänker jag inte så mycket på annat. Men jag har en grundskiss på designen och just nu håller jag på att lägga upp designen som en PS fil för att sedan, sakta men säkert koda den och lägga in på testbloggen som någon kommer få testa. Första gången jag väljer ett sånt ovanligt men coolt tema på bloggen! Både jag och Dimitra blev nöjda över idén så nu gäller det bara att skapa den! Annars då? Jag har varit i skolan idag, hade ingen tyska imorse så fick tid till att bara sitta och lyssna på musik i biblioteket sen hade vi svenska där vi mest satt och pratade om teatern vi var på i tisdags! Det var en ny version av "Hamlet" och den var CRAZY! Jag fick även ett B på svenska delen av vårt svenska/medieproduktions samarbete som jag ville ha ett E på ! Jag blev väldigt nöjd! Efter skolan var alla jättetrötta så vi typ sov på bussen, dessutom åkte jag och Dimitra hem till min bror och åt tacos och den resan tar  51 minuter så vi sov även hela den biten. 
 
När jag sedan lämnat av Dimitra shoppade jag lite på H&M och klickade hem en mössa för 299 kr.. Wooooooopsie (a) men mamma gick med på att betala den ! Så jag är nöjd. Vet att jag kommer att använda den så jag är nöjd! Även Mischa (min brorsson) har kommit till oss över helgen och imorgon ska vi iväg på ett litet kalas för hans lillasyster Sofia som fyller 10 år ! Dem växer så det knakar, dem ungarna! 
 
På tal om något helt annat var vi på Willys och handlade mat när två tjejer kom fram och började prata med mig om min dipdye/ombré jag har i håret. Dem frågade om hur jag gjorde och vad jag använde och sa att mitt hår var jättesnyggt, det gjorde min dag ! Jag hatar mitt hår emellan åt så jag blev verkligen glad! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, hemma kryper julen närmre och på söndag är det första advent då ska vi hem till Anna och baka innan vi rör oss mot årliga fyrverkeriet ! <3 
 
Dessa gjorde vi i söndags. Vi fick göra lite vad vi ville som gjorde oss glada eller hjälpte oss ur svåra stunder. Den översta är Mickes, det är en Volkswagen symbol med djävulshorn och svans, han älskar bilar och det får honom glad. Min sak blev en åttondelsnot med ett hjärta och ett "D", noten står för musik för att jag kan finna ro i det, jag blir lycklig av kärlek och Dimitra är den som alltid lyckas dra mig upp ur skiten hur jobbigt det än är. Jag gjorde även en liten kula med de färger jag använde som jag bär med mig hela tiden nu ! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!