Historia

Som Ello skrev så kunde vi inte hitta tid till att skriva på bloggen och det stämmer riktigt bra för jag vet inte var gårdagen tog vägen! Som Ello skrev så vaknade vi 6 och sen gick dagen sjukt fort! Efter skolan så drog jag, Ello och Aron till stadstbibloteket och ni kan tänka alla blickar Ello fick! Vi var där till typ 4 sen kom mamma och hämtade mig och Ello och vi körde Ello till katte för att hon skulle ha ryska. Sen när jag kom hem så tvättade jag av allt smink, tog ut linserna, tvättade håret och satt in hår inpackning och sen gick jag och la mig och sov fram tills mamma väckte mig och sa att det var dax för mat och då gick jag och tvättade ut hårinpackningen och åt lite innan jag gick och la mig igen och sov fram till 9. Då vaknade jag med en sjuk huvudvärk så jag tog en huvudvärks tablett innna jag gick och la mig vid halv 10 och däcka på en gång och sov till halv 3. Gick upp och åt "frukost" och gick och la mig igen och sov till kl.8.
 
Så just nu sitter jag på min första lektion för dagen. Historia. Jag och Josefin ska göra en redovisning om det trettioåriga kriget, så det blir att leta fakta och sen försöka få ihop nåt. Hoppas ni får en bra dag idag!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!