HEMMA!

Har varit hemma i typ en timme nu, är extremt skönt att få ligga i sin egen säng och bara vara jätte äcklig! Okej jag är inte jätte äcklig, ligger i mjukisbyxor, linne och min halsduk! Seriöst jag bor i min halsduk den är så mysig! Måste typ tvätta den 2 gånger varje vecka för att jag ska kunna ha på mig den varje dag!
Nja kanske inte har på mig den varje dag men det blir ganska ofta nu när det börjar bli kallt och jag är så känslig och kittlig vid halsen så när jag har på mig den kommer ingen åt min hals så då behöver jag inte heller vara orolig över det!
 
Men ja, challengerna kommer antigen idag eller så kommer dom imorgon. Vet inte om jag orkar göra dom just nu då jag är ganska trött efter gårdagen!
Hade styrketräning på gympan så jag har världens träningvärk i låren och rumpan, går runt som en 90 årig tant!
Men annars var gårdagen underbar och vi hade jättekul verkligen, måste göras om!
 
Idag ska jag sitta uppe till 3 för One Direction har en 7 (SJU!!) timmar lång live stream idag men massa kändis gäster som Robbie Williams, Celine Dion, Simon Cowell och Mupparna och sen kommer dom göra massa annat! Det börjar klockan 8 (20.00) svensk tid och slutar klockan 3.
 
Här har ni en direkt länk till YT sidan som live streamen kommer vara på! Så från 20.00 till 03.00 kan ni se deras fina ansikten och höra deras underbara röster!
http://www.youtube.com/watch?v=ET4rM4TnJgg
 
Nu ska jag gå och äta nåt och sen ska jag städa lite och sen blir det att fixa naglarna för imorgon vid 11 så är det konfa till 14!
 
Ni får min nya favorit låt då jag inte har några färska bilder att ge! Hoppas ni haft en bra dag !
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!