Halv döv av estetarna

Ännu en dag kvar på skolan och såklart sitter jag inne i musikrummet med våra fina estetare. Ludwig, Martin, Adrian och Andreas. Alla förutom Adrian står/sitter och spelar ne låt. Dom är riktigt bra! Kan sitta här hela dan! Dock blir man såhär halv döv men vad fan gör det egentligen?!
 
Annars har det varit en ganska lung skoldag har varit med mina fina vänner på skolan och bara gått runt och skrattat! Gillar verkligen att stanna kvar här det är alltid lika mysigt, skämtar inte. Aldrig trivits såhär bra på en skola! Aldrig har jag med vilja stannat kvar på en skola. Men här vill man stanna kvar. Dock ska jag gå snart, om typ en halvtimme så ska jag dra.
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan och hoppas hela veckan blir bra :) Bloggar mer när jag kommer hem!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!