But I’m okay, when I lie down in your arms

Somnade runt halv 5 inatt och vaknade för en halvtimme sedan, nu sitter jag och äter på en ostfralla och dricker ett glas med apelsin juice. Lyssnar på 3 olika låtar som går på repeat. När jag är klar ska jag klä på mig lite (massa) kläder och gå ut och fota till photochallengen. Idag är det Reflection som gäller så ska gå ut och se om jag ka få en snygg bild. Solen går ner runt halv 4 så vi måste gå ut innan då! Har inget mer att skriva just nu så här har ni dom 3 låtarn som går på repeat i mina hörlurar och har gjort det sedan igår!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!