50 about my bestie ♥

1. Vad heter hon? Dimitra Margarehta H.H.

2. Hur gammal är hon? 15 (men fyller 16 om lite mer än en månad)

3. När träffades ni sist? Idag klockan 16:56

4. Vad har hon för hårfärg? Rött 

5. Brukar hon färga håret? Blonderar och färgar, ja. 

6. Vilka färger har hon haft?  Halvrosa/halvblått, blont, mörkbrunt, rött med rosa/blå sidecut, rött 

7.Vad har hon för parfym? Our Moment - One Direction


8. Vad brukar hon använda för smink? Foundation, Puder, Mascara, Kajal,Flytande Eyeliner 

9. Vad är erat första minne? Hm... När hon skulle hjälpa mig och två f.d. vänner att fota till skolans projekt, eller när vi skulle till Avesta med tåg! 

10. Har ni många minnen ihop? Hell to the yeah ♥

11. Vart bor hon? En bit utanför stan ! 

12. Har ni varit utomlands tillsammans? JAA! TYSKALAND 

13. Är du avundsjuk på henne? Alltid ;)

14. Har hon några syskon? Japp, två helsystrar och en halvsyster 

15. När träffades ni? Hösten 2011

16. Hur träffades ni? Genom en föredetta vän

17. Vad går hon i för sporter? DANS! 

18. Vad kan hon göra på helgerna? Dator och äta nutella, sova eller vara med moi! 

19. Göra efter skolan?  Allt möjligt knasigt

20. Har ni kramats? Nej inte alls ;) 

21. Har ni pussats? Klart vi har <333

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Så ofta som det bara går  

23. Har Hon fräknar? Nope 

24. Har ni kollat på film någon gång? Senast inatt 

25. Har ni bråkat någon gång? Yes men det tar inte lång tid innan vi är sams igen 

26. Har ni sovit i samma säng? Alltid när vi sover med varandra

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Igår! 

28. Har du sett henne gråta? Och hon har sett mig ♥

29. Vad gjorde du då? Grät med henne 

30. Har du sett henne vara riktigt arg? DON'T TURN HER MAD MOTHERF*CKER! 

31. Har hon sett dig gråta? Och jag har sett henne ♥

32. Vad ska ni göra i vinter? (ändrade frågan) Vi tar det som det kommer 

33. Har hon svikit dig någon gång? Hon kommer aldrig göra det ♥

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Nyss

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Vi skulle dött tillsammans

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? No doubt! 

37. Älskar du henne? Till tidens slut ♥

38. Vad är det bästa med henne? Att hon är som jag !

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Hon ändra.. Hm.. Inget! 

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon?  Vi skulle slösa dem tillsammans! 

41. Hur ser hennes klädstil ut? Baggy, street, girly, special 

42. Vad är hennes favorit mat? Kyckling i alla möjliga utformningar! 

43. Hur ofta träffas ni varje vecka? Varje vardag mellan 8-15 och oftast även på helgerna

44. Vad är hennes favoritlåt? Måste jag välja en ? Just nu i så fall: Story of my Life

45. Vad äter hon helst på en myskväll? Nutella! 

46. Vad heter hennes föräldrar? Bibi och Georgios

47. Går ni på samma skola? Självklart! 

48. Känner du dig hemma hos henne? Mitt andra hem 

49. Har ni någon "gemensam låt"? Breathe - Jessie J 

50. Sist men inte minst: Lägg upp en bild på er tillsamans

 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!