YMCMB

Hejhej ! 
usch vilken värme det är ute! Orkar ej... Åkte iväg kvart över 10 med mamma och resten till Vårdcentralen sedan gick vi och handlade en snabbis! Efter det satt jag ute en stund och barnvaktade Makar medan han lekte ute på gården! 
Ska strax packa ihop allt jag behöver för denna helg sen blir det staden en snabbis och köpa blommor till håret och småsaker innan jag åker till Dimitra :) 
Blev ingen skola för mig idag, tackar mor för det faktiskt. Behövde det som bara den så är typ pigg och glad nu! 
Inte så värst många skoldagar kvar nu heller ! Typ exakt 12 dagar ! Taggad på sommarlov ? Ohja ! 
Ska nu återgå till städningen av mitt rumsgolv då jag fick något ryck imorse och slängde ALLA tröjor på golvet xD 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!