Varmdag

Jag hade skrivit ett inlägg för några timmar sedan men min mobil ville inte lägga upp det för den inte ville koppla upp till internet :c

Har suttit i en bil sen kl. 9 imorse fast varit i skolan en snabbis och skrivit ett nationellt prov i matte och sen fick jag vila i typ en halvtimme hemma och då fick jag i mig en macka då jag inte åt nån frukost imorse.

Just nu sitter mamma och jag och väntar på min stora syster som snart slutar och sen ska vi åka och köoa ett nytt lång bord då vi köpte ett stort party tält till vår trall igår. Skit mysigt att sitta där just nu och på det så är vår pool klar och redo att bada i!
Kommer bli så sjukt underbart att sitta och äta vattenmelon och sen hoppa i poolen när det blir varmare <3

Sen fick jag också reda på att Peace & Love har själva gått i konkurs :c Sjukt deprimerande!



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!