Summerfeelings!

Hello peeps! 
Sitter just nu vid receptionen och har rast, har precis skrivit nationella proven i Engelska, ganska lätt då man fick skriva om "The Role of Music" eller om man ville ta film eller spelande dock  var musik ett självklart val. Har även satt ihop en ny spotifylista med en massa mer sommrig musik :) Idag är det fredag också, så himla braigt! Dock ska min fredag spenderas som barnvakt men det kommer säkert gå skitbra. 
Igår fick jag mina hörlurar också, hoppas att jag får någon av mina kepsar idag eller på typ måndag då jag ska till Gotland på onsdag och blir borta till söndag! HELGRYMT! 
Det ska tydligen vara kanonväder också så är typ astaggad! Ska även försöka blogga mer under dagen eller inatt, behöver liksom inte sova direkt ;) 
Vi hörs people ! :D 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!