Sorry darlings!

Skrev ett inlägg, det försvann.
----

Men hur som helst, igår när jag kom hem så var jag trött och pluggade. Idag har dagen haft full rulle, först nationella muntligt engelska vilket jag tyckte var enkelt. Sedan så efter skolan drog jag och Cajsa hem till mig en snabbis för att jag skulle lämna saker hemma och sedan drog vi till Grand där Rasmus och Dennis spelade på caféet innan vi gick ner och lyssnade på gulliga Sandra som uppträdde på stora scen med "stay" av Rihanna, och Gud! Vart får tjejen rösten ifrån?! Alla dem var grymma och killarnas spelning blev bra med lite skratt (inte åt dem utan med dem) och underbara låtar! De började med Save tonight av Eagle eye cherry och avslutade med Jeff Buckmans Halleluljah!
Imorgon är det matematik nationella som gäller och eftersom jag inte har tyska så blir det hem till Cajsa och senare vidare till Juventus stall, är man pepp eller vad? Får dock inte glömma allergipiller så Cajsa äger katt och jag reagerar på både katt och häst :3
Godnatt!

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!