So much love to share!

Gokväll alla nattugglor! 
Natt är det inte riktigt ännu men snart så.  Jag har precis plattat mitt annars überlockiga hår med en minimal plattång jag fått av mor min. Tog sin tid men nu är håret platteliplatt c: 
Jag ska strax dra mig mot kudden och kika på de fem legenderna (Rise of the Guardians) för att kunna sova gott! Eller så struntar jag i film, vi märker. 
Kom på att pillerlådan måste fyllas inför morgondagen i Stockholm. Även att vissa saker måste med men det ordnar jag nu på studsen :) 
Hoppas ni alla har haft en bra dag och vi hörs någon gång imorgon <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!