Så trött!

Vaknade runt halv 7 för att de var middag då, som Ello skrev så deckade jag på en gång när vi kom hem!
Var jätteskönt att få sova en stund då jag redan var halv död imorse när vi vaknade!
 
Men båda konfirmationerna gick jättebra och jag är jättestolt över våra (nu gamla) konfirmander som var sjukt duktiga även fast dom var extremt nervösa!
Kommer sakna dom extremt mycket men det har varit ett underbart roligt år och jag har fått träffa så många underbar personer som har varit jättesnälla.
Konfirmanderna har varit underbara under hela året och har verkligen lärt sig saker och har lärt känna varandra ännu mer och dom har verkligen öppnat sig och låtit oss ungaledare och ledare få komma dom nära (Ta det inte fel)
 
Jag ser framemot att se dom på KU och längtar verkligen till höst då vi får en ny grupp av konfirmander och jag hoppas verkligen att resten av det här året blir underbart ♥
 
2013 års konfirmander ♥
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!