Ny header

Som ni kanske ser så har jag gjort en ny header, inte så nöjd över den dock så kommer säkert sätta mig ner imorgon och göra en helt ny igen!
 
Den här slänge jag ihop ganska snabbt (2-3 timmar) så vill helst ha en snyggare, och Ello kommer kanske hit i helgen så då kanske vi kan ta lite header bilden! Men nu måste jag verkligen sova då jag har skola imorgon!
 
Fredag, helt underbart men dock ska jag göra dom två sista nationella, ett i matte och ett i engelska!
Sen har jag inget att göra och dessutom sätts betygen imorgon så det finns ingen mening egentligen att ens gå till skolan dom här två sista veckorna för det finns verkligen inget att göra för jag kan inte jobba med några steg som jag kan redovisa efter sommare och jag kan inte redovisa steg som är klara för att få bättre betyg tills nästa år.
 
Nu håller det verkligen på att ta slut. Jag kan inte fatta att jag slutar grundskolan!
Känns så sjukt konstigt! USCH!
Dock ser jag fram emot gymnasiet så enormt mycket !
God natt ♥
 
Ni får en bild på mig och Maggi från balen.
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!