Make A Wish

Orkar egentligen inte skriva nåt men samtidigt vill ja skriva nåt :c
Sitter och väntar på att få hoppa in i duschen...
Jättekul att veta!
Imorgon är det skola som gäller, annars så är det inget...
 
Jo juste jag råka göra mig illa igen!
Jag skulle luta mig bakot när jag stod upp och det funkade typ 3 gånger och sen när jag skulle göra det igen råkade jag luta mig bakot och sen lite åt sidan och det gjorde så att jag ramlade bakot men jag lyckades sätta i handen först men min tumme typ åkte bakot och nu gör det ont :c
 
Men nu ska jag duscha innan jag ska kolla på barnmorskan i east end!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!