Jag fattar inte det här...

En sak fattar jag inte... Hur kan man gå in på en blogg och skriva så här som en kommentar
 
 
Och sen trycka på skicka knappen.
 
Hur kan man må bra av sig själv?
Hur kan man ens tro att det är humant att göra så mot en annan männsika och dessutom vara anonym.
 
Jag är riktigt förbannad för att den här kommentaren var mot min bästa vän.
Jag bryr mig inte om sånna här kommentarer men det finns personer som tar åt sig, och du vet aldrig hur deras vardag ser ut.
Dom kan bli mobbade, misshandlade i hemmet eller bara ha ett dåligt självförtroende.
 
Även fast jag hatar en person enormt så skulle jag ALDRIG gå in på facebook eller dens blogg och skriva en kommentar som den här, jag vill inte vara en orsak till att nån mår dåligt med sig själv.
Jag har mått skit ganska mycket i mitt liv och mått riktigt jävla dåligt över mitt liv och om jag då hade fått en kommentar som den här så skulle jag verkligen överväga att ta mitt liv.
 
Ni kanske tror att det är barnsligt men det är det för fan inte det, INGEN och då menar jag INGEN borde känna sig värdelös och överväga att ta sitt liv.
En kommentar kan göra mycker så nästa gång du tänker skriva nåt igen tänk igenom det igen, tänk hur du skulle känna dig om DU själv fick samma kommentar, hur skulle du känna dig?
 
Det var det för mig, Nu ska jag och min bästa vän ta och tjocka oss med chips, kärleksmums och ha det underbart.
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!