In da school

Jag blir så konstig när jag är i skolan för jag för jag får träffa min lilla söta Maggi som är lika jävla konstig som mig hahaha!

Hon är också dom en extra syster för mig för jag driver med henne och retar henne men samtidigt så berättar jag allt för henne och stöttar henne genom vårt och torrt ♥

Hon betyder jättemycket för mig och hon är min första kompis som är yngre än mig (jag fyller år den 7 december och hon fyller den 18 december)

Men nu börjar skolan så jag kollar in i bloggen igen senare ♥







Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!