I need your love

Hey peeps!
Sitter just nu på tåget mot Örbyhus då jag ska vara hos Cajsa idag :) slutade klockan 12 eftersom jag blev klar med nationella, hade skrivning 9-10:30 och 11-13 men blev man klar 12 så fick man gå :) känns som om det gått bra och det var även det sista nationella som skrevs för detta år :D
Ska bli kul att dra till stallet då jag alltid velat ha en häst att sköta om men på grund av rädsla och allergi inte kunnat! Så nu ska jag få testa på lite :)
Vi får höras ikväll eller något ! Ha en grym fortsatt dag !

Nedan ser ni dagens drog!

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!