Gotland dag 2 + 3

Här kommer ett litet mindre intressant inlägg om gårdagen. Vi började våran sovmorgon med att bli väckta 90 minuter för tidigt. Sedan gick hela dagen bra, vi var till ICA och jag pajade mina hörlurar. Dessutom smakade jag den nya "LOKA likes old school, chocolate milkshake" den var helt okej. 
Senare skulle vi leka och det gick väl inte så värst bra då Dimitra skadade handleden. 
Spenderade en bit in på natten med att packa och platta håret sedan blev det att sova. Så somsagt dagen var ointressant på hög nivå. 
 
Dag tre däremot var full med intressanta händelser. Först åkte vi till raukarna och hängde där i drygt en timme innan vi rörde oss vidare till Visby. Väl i Visby gick vi till O'learys och åt mat med alla, för att därefter få fritid och gå runt innanför ringmuren. Det var jag, Dimitra, Erik och 8 konfirmander. Fick med lite souvenirer hem men annars blev det inget särskilt.  
Bloggar mer senare, nu ska jag på genrep i kyrkan ! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!