..

Hello! 
Jag sitter hemma just nu, försov mig idag.. KÄNNS SKITBRA (eller inte) Somnade vid 23 igår och vaknade först vid 8:30 somnade om och vaknade 11, har alltså sovit cirkus 11 och en halv timme... 
Ska strax hjälpa till här hemma och sedan kanske dra till Gränby C en snabbis för att checka läget inför morsdag :) Sådär sköta lite planering och sånt... 
Vi märker hurvida jag bloggar idag eller inte, är fortfarande trött och har inte så värst mycket tid. 
Måste även göra något åt höger sida på bloggen! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!