And thats My name

Godmorgon!
En "Gotland dag 2" kommer i samband med dag 3 då jag inte riktigt har tid att skriva om det. Sitter just nu på påväg mot raukarna som vi ska kika på med konfirmanderna. Senare blir det att åka till Visby där vi får fri tid och även ska äta på O'larys (stavning?)
Det är sol idag så jag bär shorts och en av Dimitras skjortor!
Alla barnen är lugnare idag men det är just för att det varit stressigt sedan imorse, vilket är skitskönt då jag har nojjande huvudvärk och är allmänt nedstämd. Saknar tysklandsresan som fan också, men det får jag leva med just nu.
Jag lovar ingen uppdatering men jag ska försöka.

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!