Would you come around?

Tjena bloggisen <3 
Känner att jag borde spendera liiiite mer tid här inne, skriva lite inlägg, och vara allmänt mysigare, men det lär jag bli nu när våren nästan är här :3
Idag vaknade jag otroligt tidigt för att vara sjuk och för att vara mig, redan vid 9 var jag klarvaken, gick dock upp ur sängen runt 11 då bror kom för lunch med mig och mamma :) Åt lite lunch sen drog jag till apoteket och ICA med mamma där jag köpte vitaminer och M&Ms :D Känner att det behövs, så ofta som jag blir sjuk! 
Ska till skolan imorgon och fredag, känner det ovärt att missa mer nu <3
 
Igår hjälpte jag Anna med att fixa en snygg header och ändra lite i designen (för att komma till henne tryck på bilden) 
 
Nu senare ikväll ska jag hitta någon film att kolla på, fixa ihop en budget på nästa månads studiebidrag osv. Börjar närma sig både Justin och sommaren och pengar behövs jämnt och ständigt ^^
Får även se om broder min kommer förbi på middag, då är det även han som ordnar med pizza till middag :D 
 
Justja! Har även lagt till fler länkar förutom novellen nu ;) Check it out ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!