Tror ni inte...?

Jag skulle plugga enligt schemat.. Tror ni det gick? NEJ! 
Eftersom mina föräldrar separerar så skulle pappa prompt koppla ut internet så jag sysselsatte med att spela på pianot ett tag. Tror ni inte jag spelar för länge och ser att klockan visar 13:30? Då skulle jag ju vart klar med 2 grejer redan. Fick hur som helst tillbaka internet och har nu skrivit klart hela fucking fördjupningsarbetet! Kan koncentrera mig på samhälle och tyska resten av veckan! Så jäkla skönt! 
Tar en liten rast nu, eller ja liten och liten, 16:30-17:00, fram tills dess Tyska glosor för denna vecka! :) 
Vi hörs fina läsare <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!