So come on, come on

Sitter på mitt rum, fryser som ett jävla as men orkar inte göra något vettigt åt det... Ska strax börja plugga lite tyska, prov om en vecka. Sen ska jag även plugga lite samhäll och skriva lite på historian ! :) 
Känns som om det flyter på även om det inte gör det.. Eller jo det kanske det gör men jag tycker ju inte det :P 
Jag vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon helt ärligt. Börjar 10:20 alltså måste jag ta bussen 9:20, sen är jag där på 2 (!) lektioner och slutar 13:30... Därimellan är det lunch på drygt 1 timme... Sen tar det en timme hem. Känns som om jag får mer gjort om jag stannar hemma men samtidigt hinner jag inte riktigt ta vara på "ledigheten" från tyskan om jag inte är där och får sluta tidigare, knas detdär! 
Måste hur som helst lägga mig strax... Nu fick jag även ont i huvudet så drar iväg och lägger mig, godnatt <33 
Kolla in mina "nya" appar på telefon, fixat dem, som många andra via Cocoppa 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!