Sjukstuga

Hej allihop! 
jag kan knappt sitta upp på grund av min huvudvärk så jag är hemma idag. Dessutom är jag snorig och har ont i halsen så det känns ju helt fantastiskt (eller nåt...) 
Bloggar kanske lite med idag men inte alls säker på det. Är otroligt trött så ska ju försöka sova mer men jag vill inte vända på mitt dygn. 
Imorgon har jag tandläkare klockan 12 så börjar skolan efter det någongång, alltså enbart tyskaprov för min del :) 
Får öva på allt inför provet ikväll så spikar jag ett C imorgon ;) 
Vi får väl hoppas på att jag blir frisk och så får ni ha en trevlig dag 
 
 
Tar en gammal bild ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!