Purple hat

Helluuuu ! :D 
jag sitter just nu på Samhälle och får höra på en vikarie vid namn Tony. Han berättar lite olika grejer om Konkurrens då vi arbetar med samhällsekonomi vilket iof är riktigt kul men just nu har jag ingen lust att jobba med det, så sitter och lyssnar lite halvt :) 
Rollar med Bella och liiiite med Emma :) Jobbar smått med Dreamweaver också, funderar på att ändra liiite i designen <3 Dock kommer den bli lite lik bellas om jag ändrar :/ Så får se hur jag gör! 
Slutar 13:30 idag, så himla grymt! JAG ÄLSKAR DET! 
Bussen går 13:40 så jag hinner med att komma till stan vid 14 vilket är superawesome :D Hemma vid halv 3, inte så ofta man är det! Har även Johns mössa ! Fett mysig jue :D  Dock ska han nog ha tillbaka den idag :P Om jag inte hinner smita med den :3 Hehe... 
Nu ska jag koncentrera mig sista 10 minuterna, så jag är klar att springa när vi slutar :D 
PUSS <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!