Ny grej ★

 
 Jag är otroligt trött efter klockan 18 på dagarna, sen åker energin upp och jag är pigg kring 21 vilket blir jobbigt när jag ska lägga mig ._. 
 Jag känner mig otroligt hemsk när jag inte bloggar, jag har bloggen i åtanke nästan 24/7 men när jag sedan väl sätter mig vid datorn vet jag inte vad jag ska skriva om, allt blir enformigt.
 Jag vill få min Lana Del Rey biljett såld, ångrar lite att jag köpte den 
★ Jag har fått glasögon som jag ska ha såfort jag använder mobil, dator eller sitter i klassrummet, alltså ska jag ha dem hela tiden, hade även glasögon när jag var mindre men hatade det.  
★ Jag har plockat ut min helix och hålhelvetet har äntligen växt igen MEN det kliar som fan och brosket sticker ut lite... 
★ Det är bara 45 dagar kvar! Till vad? TILL JUSTIN <3 Och tills jag träffar Bella <33333 
★ Jag planerar så himla mycket till i sommar/i vår men kommer hela tiden på mig själv med att inte ha pengar ... Jag får hitta något extrajobb! 
★ Jag har otrolig huvudvärk HELA tiden 
★ Jag ska boka tatueringstid snart för att äntligen fixa G-klav bakom örat! MUSIK ÄR LIVET PUNKT SLUT! <3 
★ Jag vill verkligen åka på kryssning med delar av min klass, lite andra elever på skolan och mina vänner :D  Fatta vilket röj båten skulle ha med mig, Dimitra, Oscar, Emma och Bella på ? ^^
★ Vill till Bella, typ hela tiden! Jag saknar henne ! 
 


Vad tycker ni ? Ska jag fortsätta med sånna listor med olika "teman" varje gång? :) Vilka teman ska jag välja mellan? Ska jag besvara frågor eller ska jag skriva som jag gjorde idag? KOMMENTERA! :) 
Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar dig också gumman ♥

2013-03-08 @ 15:10:16
URL: http://isabellasrum.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!