Lenin och Bolsjevikerna

Sitter på historialektionen just nu och lyssnar på en inledning om Revolutionen 1917 som vi ska jobba med nu :) Tycker det kan bli helt okej ändå.. Hade Samhällsprov imorse, tror ni det gick bra? NEJ. Blir så sur över att jag inte klarar de proven vi har i samhäll. Kan många grejer men när jag väl sitter på proven får jag panik över att jag lärt mig fel, får huvudvärk och skriver knappt något. Men omprov blir det, och jag har planer på att klara det :3 
Hur som helst är det fredag idag så jag är nöjd och glad, hem efter skolan och packa lite, blir resväska + madrass till lägret xD Man kommer kunna tro att jag ska bort i flera veckor men jag måste ha med täcke, kudde, lakan, kläder, skor osv så jag måste ha en resväska :)
Lunch snart.. Hamburgare :3 Sen idrott och Webbutveckling, inte alls svåra eller jobbiga lektioner kvar, dock glömt idrottskläder men det ordnar sig! ^^
Vi får höras senare :* 
 
Känner mig såhär jämfört med min klass :P 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!