Left no reasons, boy

SItter på rasten, lyssnar på soundtracks från Step Up: Revolution HELT KLART EN AV MINA FAVORITFILMER! Ska faktiskt göra ett inlägg med mina favoritfilmer till helgen... Så har ni kanske något att se på i helgen ;) 
Nu ska jag även ta och plugga lite tyska, förhör idag, hoppas på de bästa :3 Tror det löser sog med det, de gör det alltid <3 
Tänker förmodligen lägga mig när jag kommer hem, bara ett tag.. Sen ska jag packa till lägret imorgon :P Blir en hel jävla drös med packning då jag nyligen köpt en enorm madrass (a) 
Vi får höras senare bubbisar  <333 
 
Bjuder på denna från igår :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!