Det är väl nu...

Man ber om förlåtelse? Eller ska jag ens be om förlåtelse för att jag inte bloggar? Ahja skitsamma.
Jag hade en mardrömmars natt.. Jag hade andnöd och feber och trodde jag skulle dö... Hostade så mycket så jag vart borta i huvudet.
Men de är också skitsamma.
Nu ligger jag i badet och vilar lite. Ska tvätta håret och sånt, sen blir det förmodligen att baka cheesecake till mamma och alla här hemma :) är jättesjuk fortfarande. Hatar livet men gör de bästa av situationen!
Jag ska lägga ut låtarna idag, lovar! Sen ska jag nog komma på något mer :)
Vi hörs <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!