Alle alle alle

godmorgon eller nåt :) 
vaknade runt halv tolv och har ätit brunch med bror och mamma  . idag är det typ förlåtelsedagen eller nåt, alltså typ en dag då man ber om förlåtelse :) så de var det första jag gjorde, bad mamma om förlåtelse för allt jag
någonsin sagt/gjort, kändes bra så ^^
Jag ska strax fixa iordning mig en aning och sätta igång med allt skolarbete! Sedan ska jag gräva fram mina kunskaper i excel och skapa en budget så jag vet exakt hur och vad jag kan slösa mina pengar på :) 
Vill bla invistera i Spotify Premium :3 Och lite grejer från Ebay... 
På något sätt lyckades jag tappa bort en knapp från ett par byxor igår.. Och jag kan inte hitta den.. Och det bästa måste ju vara att den är genomskinlig ._.
 
Men jaja vi får höras senare eller något, ikväll kanske eller så :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!