I hate that I hate that I'm broke

Hellu people! 
Jag och Bella klev upp 14 idag!!! 14! jag orkar inte ._.  Nu ska vi kolla på The Sixth Sense och deppa över att ingen av oss är på Bråvalla om 25 minuter då Green Day är på scen! Jag hatar mig själv så jävla mycket för det! Men men. Vi har inte gjort så mycket idag, typ cyklat till ÖoB och sen grillat och ätit tårta för Alicia fyller fucking massor av år idag! 
 
Igår var vi i Stockholm och blogg.se appen ville inte fungera så mitt inlägg kom inte upp -.- men jag skrev i alla fall om att vi hade lallat runt och shoppat sedan träffade vi underbara, charmiga och totalt grymma Sebastian och åt middag med honom på kungshallen! Efter det lämnade han av mig och Bella på centralen och sen gick vi och köpte glass innan vi tog tåget hem! Somnade dock vid Märsta och vaknade av att tåget stannade i Uppsala, varpå jag var jättetrött när vi skulle ta oss hem. 
 
Blev otroligt lite shopping igår dock men fick med mig mysigaste sportBH:n, trosor, örhängen, ett skal till mobilen och 4 body washes från Sephora! 
 
Imorgon ska vi kliva upp senast 11 och röra oss mot Fyrishov där vi ska bada ett tag, sedan ska vi kanske in till stan för att jag ska köpa klackskor (!) och sen kanske vi åker en sväng till Gränby Centrum, vill köpa en hoodie som jag dog för i Stockholm men inte hade råd med :( 
 
Hursomhelst bloggar jag inte alls mycket men jag tar igen det någongång, jag lovar ! 
 
Sista bilden = Jag brände tungan på Cappuccino inne på Nespresso när jag provsmakade ! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!