Today is the day

Sista lunchen i skolan och jag kan inte äta för jag mår sp jävla illa pga att jag ör så ledsen över att vi slutar idag!

Jag vill ha somnarlov men jag vill inte lämna ks men samtidigt vill jag träffa min nya klass.
Jag vill så mycket men samtidigt vill jag inte.

Det gör ont att behöva lämna skolan som jag trivts så bra i under 3 underbara år. Men nån gång måste man säga hej då och det blir idag, men sen på kvällen ska vi ju äta på restaurang ikväll så det blir att söga hej då till mina underbara tjejer då <3 - Dimitra



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!