Svar

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ledsen
Favoritgodis: Klubbor
Är det nåt du absolut inte äter: FISK!
Kläder just nu: One Piece
Musik just nu: Summit - Skrillex ft. Ellie Goulding
Vad sa du senast: "Där uppe"
Sommarplaner: Vara med familjen och vänner, och sen jobba
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Alkohol

Hur många kuddar sover du med: 7
Favoritväder: Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En sådär träbåt, mat och en tiger c:
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Båda
Bästa film: Många
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, tror inte det
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Vet inte vad tolerant betyder...
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig? Nej
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Tvestjärtar
Det här är jag bra på: Inget
Bästa bok? Många
Vad vill du jobba som? Vet inte
Chips, morötter eller godis? MORÖTTER!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej, förutom bloggen då men det är väl ingen dagbok...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Ja


Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)  Välstädat men orkar aldrig städa.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? Ja men bra är det inte
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? Nej
Röker du? Nej
Snusar du? Nej

 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!