Spontan

Ni vet det kanske redan men jag gillar att vara spontan att bara säga "Nu gör vi det" och så gör jag det. Idag är det en sån dag.

Jag klädde på mig och sminkade mig på 15 min och nu sitter jag i en bil på väg till the head city!

Var i Stockholm för några veckor sedan men då var jag bara på grönan så får se vad den här dagen ger :)

Skriver troligen mer när jag kommer hem, dock vet jag inte när eller hur jag kommer hem men det fixar vi säkert. Ibland får man ta dagen som den kommer, det är det lilla spännande man får i livet ;) - D



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!