Sleepy!

Är otroligt trött! 
Har fixat och donat med min faders ny Samsung Galaxy S4 och kan redan nu säga att Samsung inte är min grej.. Massa onödiga grejer och sånt :c Hade panik ett tag då jag ändrat till negativa färger på något skumt sätt och inte kunde ändra tillbaka på 1 1/2 timme för jag inte hittade skiten :S Men nu har jag iaf lyckats någulunda och han får tillbaka den imorgon. Har även hjälpt att skriva ett brev på engelska (översatt från ryska)
Så jävla nervös över att det är fel, haha! Kom även nyss på att jag måste komplettera historia och engelska innan 14:e så blir väl att göra det imorgon! Måste få det gjort!
Även bara 15 dagar tills Bella är här! Längtar sjukt mycket! Och om sjutton dagar fyller jag 17, knaaaas! :3
Bloggar imorgon eller något, puss ;*
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!