Should I ...?

yeeeep! 
Här sitter jag, fixar med musik och rensar mobilen på bilder inför imorgon då jag och Bella tar tåget till Stockholm för att sedan spendera 6 timmar på en buss till Kalmar och sen en timme i bil för att slutligen komma fram till det lilla Nybro :) Så imorgon får vi se hur mycket jag bloggar. 
 
Idag då? Fick veta att James Arthur kommer (DOG!!!!) och sedan var även jag och Bella på Fyrishov och badade och en sväng på stan där jag äntligen köpte min XXXL hoodie :D Annars har dagen gått till att packa i princip. 
 
Nu ska vi gå och lägga oss men jag skriver någongång igen <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!