She doesn't have My name

Hey!
Har precis lagt mig i sängen, rummet är upp och ner vänt och jag längtar veeeeeeeeeerkligen till imorgon då jag behöver clean that mess up (noot) men ska även städa lite mer än bara this mess, ska damma o sånt så det är rent! Annars då?
Var på gränby C med Anna Banana idag och lattjade runt. Blev två kassar mat och en BH som följde med hem! :) när jag väl var hemma åkte jag en sväng till pappa och fixade med lite pappersarbete sedan upptäckte jag även att jag tappat bort nyckeln till låset på mammas elcykel och därav the mess in my room! För jag är säker på att den följde med hem sist jag använde den! Blir faktiskt även att leta reda på den imorgon, och hittar jag inte den så blir det att spara pengar till ett nytt (5000:- inte illa! Dock tror jag ett billigare alternativ kanske funkar)
Den 18:e imorgon, mammas sista dag hemma. Blir väl att pga det stanna hemma under dagen och bara vara. Vi lär märka när jag vaknar imorgon och höras då också! Godnatt <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!