Pizza

Sitter och väntar på att gå och hämta pizza till mat. Lotta orkar inte laga mat och dom andra är hos mormor och äter fisk. Så det blir Pizza för mig, lotta och Andreas.
 
Gårdagen var underbar och det slutade med vattenkrig. Det var skit kul att få fira midsommar med Ello, min bästa vän. Jag skulle inte fira den med någon annan om jag kunde ändra det. Hon är för underbar. Det är lite svårt att skriva för mig då min vänster hand har två lindade fingrar då Andreas råkade dra mitt långifnerg bakåt när vi hade vattenkriget.
 
Jag har lite ont i huvdet och är extremt trött men det går över med lite mat och alvedon. Orkar inte skriva nåt mer just nu så ja... vet inte om det blir nåt mer bloggande idag men får se hur jag mår mot kvällen och om jag får ta av bandaget för det är så mega svårt att skriva med bara lillfingret och pek fingret på vänster handen.
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!