My Birthday!

Hej! 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, vi kan väl börja med att ta upp gårdagen, dagen då jag fyllde 17 år ! 
 
Först åkte jag och Bella ner till Stockholm och till Gröna Lund där vi bara var innan vi fick ett samtal kl 13:18 av Dimitra som undrade vad vi gjorde, till vilket jag svarade att vi var på Grönan och självklart fick jag frågan om vi vilken karusell vi skulle åka på vilket jag svarade flygande mattan och fick ett okej till svar. När karusellen startat ser jag plötsligt två välbekanta figurer en bit bort, och jo visst, Dimitra och Maggi hade alltså åkt till Gröna Lund för att gratta mig och vara med mig på min födelsedag! 
 
Fick ett fint fotoalbum av Dimitra där hon satt in bilder på mig och skrivit texter till, sedan åkte vi frittfall. Resten är typ inte så mycket att skriva om, vi åkte karuseller och åt mat. Sedan mådde Dimitra inte så värst bra så hon och Maggi bestämde sig för att åka hem :/ 
 
Icona Pop uppträdde och vi stod och lyssnade en stund innan vi åkte lite karuseller och sedan träffade vi även Caroline och Aino efteråt, fick autografer och kramar, dock var mobilen död så fick inga bilder :/ men det är skitsamma! 
 
Idag då, klev upp vid 13 och möttes av bror som grattade mig och gav mig pengar, vi åt tårta då vi inte gjorde det igår. Mamma har även kommit hem, det gjorde hon igår så det var lite extra mys. 
Sen dess har Bella duschat och jag suttit vid datorn, inte mer med det! 
 
Har inte fått så värst många presenter, fotoalbumet av Dimitra, JB Girlfriend Datorväska av Bella och även en tjocktröja och leggings också av Bella. Fick mestadels pengar annars och av Alicia ska jag få en hårddisk som jag ska beställa <3 
 
Vet inte hur mycket av "bloggande" det blir idag, men det märker vi! Ska försöka uppdatera då Dimitra inte skulle blogga mer, vi märker <3 PUSS <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!