ME, WEIRD? BITCH, I'M LIMITED EDITION.

och med denna rubrik säger jag godmorgon :)
Jag har precis satt igång "This is England" och blir nog att kolla på den! Det regnar utanför så är hur mysigt som helst. Dessutom njuter jag av den brittiska dialekten i filmen. Dock så åskade det till ordentligt nyss och jag kastade mig ner från sängen och lyckades med en faceplant ._. Jag har alltid tyckt att det är läskigt när det dundrar till men även mysigt. Idag var väl det inte riktigt mysigt men nu är jag i alla fall beredd på att det mullrar idag (: Ska hur som helst ta mig upp nu, äta fixa mig och fortsätta glo på filmen innan jag sätter igång med allt plugg :) PUSS
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!