Magdalena

Som ni redan vet så betyder Ello sjukt mega mycket för mig, men ni kanske också redan vet att det finns 1 till person som jag bryr mig lika mycket om som inte är min familj. Och det är Magdalena.
 
Magdalena aka Maggi.
Maggi började i samma klass som mig i höstterminen i 7:an.
När jag första gången träffade henne hade jag ingen aning om att hon, den där blyga tjejen som stod med rektorn skulle betyda så mycket för mig nu.
 
Det finns egentligen inte ord som kan beskriva Maggi för hon är verkligen en egen person. Hon kör sitt eget race och när det blir lite svårt i livet så sätter hon sig ner en stund, får en panik attack och sen reser hon sig upp och löser problemt.
Hon har verkligen blivit en insperation för mig, hon vet nästan varje gång vad hon ska säga när jag har problem, det är som att hon redan visste vad som skulle hända innan allt händer och redan kommit på ett skit bra svar som fixar allt.
Hon kan få mig att lugna ner mig bara på några sekunder över ett sms.
 
Hon kan alltid få mig att skratta även fast jag är så ledsen så jag bara vill lägga mig på golvet och ruttna.
Hon blev årets solstråle på 9:ornas bal och det är verkligen nåt hon förkännar för hon är verkligen som en sol, alla fall min sol!
Hon lyser hela tiden även fast det är mörkt och då lyser hon extra starkt!
 
Hon har sagt hur många gånger som helst att jag borde tycka att hon är helt konstig och knäpp, men jag svarar varje gång att det är det som jag gillar med dig.
För utan dom där idiotiska frågorna och dom knäppa kommentarerna så skulle hon inte vara Maggi.
Hon kommer med dom frågor som man alltid tänker på men aldrig vågar fråga.
 
Hon är en sån stark tjej som verkligen kämpar för att få andra att må bra, hon är verkligen en person som jag ser upp till och jag vet att när hon blir äldre så kommer hon göra nåt stort och jag är så glad att jag får dela så många stunder med henne som jag får och jag hoppas att även nu när vi börjar på olika skoler att det kommer bli så sjukt många år till med varandra!
 
Jag älskar dig Maggi (och förlåt för dom här bilderna ;)<3)
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!