Kommer sakna mina underbara tjejer!

Slutade som sagt 10 över 12 och då drog jag och mina kompisar (Anna,Lisa,Malin,Maggi,Livia och Amanda) in till stan och gick in några butiker och fånade oss lite.
 
Jag skulle egentligen spara mina pengar men jag blev förälskad i två bandeau topar som jag bara behövde köpa...
det var uk flaggan på en av dom så jag brydde mig inte så mycket om vad dom kostade jag bara köpte dom...
Tror dom kostade 69 eller 79 inne på New yorker!
 
Och imorgon efter avslutningen så ska jag och tjejerna gå och äta på resturang som en sista sak tillsammans ♥
Kommer sakna dom så sjukt mega mycket!
 
Världens underabraste Maggi dansar inne på New yorker ♥
Amanda, Maggi och Jag hitta snyggis hattar inne på H&M
Maggi och jag hittade några snygga kespar också, jag hade förstort huvud för kepsen så den sitter helt cp på bilden!
Bandeau toparna som jag köpte.
Kommentarer
Postat av: Victoria Olofsson

Var gärna med i veckans blogg på min blogg. Nya chanser att vinna varje vecka! Läs mer på bloggen.
http://fames.se/victorias/veckans-blogg/#respond

(ledsen om du inte gillar dessa kommentarer)

2013-06-10 @ 16:49:42
URL: http://www.fames.se/victorias

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!